Sabtu, 18 Julai 2009

Pakej Video Minisite


Perisian adobe photoshop sememangnya sudah dikenali sebagai perisian yang paling banyak digunakan oleh grafik designer di seluruh dunia. Apa yang menyebabkan ramai grafik designer memilih perisian ini ialah kerana perisian hebat ini mampu menghasilkan grafik memukau yang beresolusi tinggi. Hasil grafik yang berkualiti menggambarkan produk yang berkualiti. Itu adalah ”first impression” bagi pelawat yang melayari laman web perniagaan anda.

Soalan penting, susah ke membina template minisite dengan adobe photoshop?

Penting untuk sesiapa pun mengetahui rahsia menggunakan adobe photoshop iaitu anda tidak perlu mempunyai kemahiran yang tinggi dalam adobe photoshop untuk menghasilkan grafik yang memukau. Cukup dengan mengetahui ASAS sahaja anda sudah dapat menghasilkan grafik minisite yang berkualiti. Jadi jawapannya ialah, mempelajari adobe photosho senang sahaja!

Asas membina template minisite dengan photoshop hanyalah permulaan kepada diri anda untuk mengetahui pelbagai lagi trik dan rahsia menghasilkan grafik minisite yang hebat.

Selepas anda mengetahui asas menghasilkan grafik template minisite dengan photoshop, anda akan membina pelbagai lagi template baru dengan style yang berbeza!

Sebagai contoh, ada beberapa skill yang anda boleh pelajari dalam membina template minisite dengan photoshop seperti

[+] Teknik membina body template
[+] Teknik membina header & footer template
[+] Teknik membina order button
[+] Teknik blend imej
[+] Dan sebagainya..


Jadi apa tunggu lagi dapatkan pakej ini sekaranggggggggggggggg...........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan